Понякога е много трудно да намериш време, сили и воля да ходиш на фитнес или да спортуваш.

Понякога е много трудно да намериш време, сили и воля да ходиш на фитнес или да спортуваш. Когато това ви се вижда кошмар, може да отделите 30 минути на ден, в които да правите упражнения в домашни условия. За да видите ефект обаче трябва да бъдете упорити да правите упражненията всеки ден или през ден, да съобразите хранителния си режим, което не значи да се подложите на диета, а да ядете нормално. Ето какво можете да направите за тялото си в уюта на дома си:

Упражнения за кракаУпражнения за бедра:
 - Застанете на колене и длани, вдигнете единия крак леко сгънат в коляното максимално нагоре, направете 10 повторения, след което направете същото упражнение с другия крак.
 
 - Застанете изправени, направете широка крачка напред и приклекнете така, че коляното да е сгънато на 90 градуса. После се върнете в изходна позиция и повторете упражнението с другия крак. Направете - 8-10 повторение.

 -  Легнете на една страна, като използвате за упора лакътя, изправете краката, вдигнете единия максимално нагоре изправен, направете 10 повторения. Повторете упражнението с другия крак.

Упражнения за корем:Упражнения за корем
 -  Легнете по гръб, сгънете краката в коляното на 90 градуса и ги вдигнете. Отпускайте единия крак надолу, след това го връщайте в изходна позиция, през това време другия стои на изходна позиция; повторете упражнението и с другия крак, направете по 12 повторения.

 - Легнете по гръб, изправете ръце напред успоредно на тялото, сгънете леко краката в колената и се свивайте в тази поза, подобно на коремна преса, направете 12 повторения.

Упражнения за бюстУпражнения за бюста:
 -  Застанете на колене и длани, скръстете глезените, сгъвайте и отпускайте лактите като движите цялото тяло. Направете 12 повторения.

 -  Съберете дланите на височината на носа, ръцете трябва да са под прав ъгъл. Пляскайте с ръце без да разтваряте пръстите и без да променяте положението на ръцете. Правете упражнението без сутиен. Повторете 12 пъти.

Упражнения за ръце: Упражнения за ръце
 -  Вземете някаква тежест - гири или две шишета от половин литър пълни с вода. Изправете ръцете до тялото, свивайте ги в лакътя и ги отпускайте. Повторете упражнението 12 пъти.

 -  Изпънете ръцете до тялото, изправете едната ръка с тежестта нагоре, след което я сгънете в лакътя зад главата, направете 12 повторения, повторете упражнението и с другата ръка.

 -  Изпънете ръцете до тялото и опънете назад колкото можете, дръжте ги изправени. Повторете упражнението 12 пъти.