Красивата танцьорка Ралица Методиева, на която се любуваме в доста клипове на фолк изпълнители, която обаче е любимка и на поп певците като Миро и група "Ъпсурт", разкрива каква е тайната на перфектната и секси визия.
Диетата на Ралица
Диетата на Ралица

Красивата танцьорка Ралица Методиева, на която се любуваме в доста клипове на фолк изпълнители, която обаче е любимка и на поп певците като Миро и група "Ъпсурт", разкрива каква е тайната на перфектната и секси визия.

Ралица има своя рецепта за идеална физическа форма, която се базира на хранителен режим, в който преобладават салатите и категорично се избягват газираните напитки. Тя се придържа към меню, което е леко и в правилното количество. Старае се да се храни три пъти на ден, като последното хранене да бъде най-късно до 22 часа. Тя смята, че положително й се отразява й фактът, че не слага и залък хляб в устата си.

Макар да не е вегетарианка, се ограничава само до консумацията на пилешко месо, изключение прави с агнешкото само на Георгьовден, за да спази традицията. Най-вкусна й е храната, когато е приготвена печена на скара. Ралица си признава, че рядко си позволява пържени картофки, за които знае, че са вредни едно, заради пърженото и второ, защото съдържат много въглехидрати. Любимата й рецепта е пиле по китайски, но приготвено от майка й.

„Още като малка ми го готвеше и е вълшебно. В йена глас, с много подправки, мед и чесънче“, обяснява Ралица. Ядките не са й слабост и признава, че си хапва само кашу и бадеми.

Има си и фаворитка сред салатите, които са основното ястие в менюто й, тя съдържа: рукола, с чери доматки и пармезан, която подправя с балсамико или зехтин. Гъби, моркови са сред малко предпочитаните от нея зеленчуци, макар да е скромна бройката, при плодовете разнообразието е доста по-голямо: ягоди, киви, банани, пъпеш, но динята поставя на първо място.

Рибата е още едно задължително ястие в дневния й режим, а що се отнася до десерта си хапва чийзкейк, бял шоколад, но умира за желирани бонбони. „Винаги имам по един пакет в колата си и гледайки ги си тренирам волята. Това е нещото, с което всеки може да ме спечели“, разкрива танцьорката. Тя не консумира кафе и енергийни напитки, ако не са лайт, а от алкохолните питиета й се услажда бялото вино, споделено с приятелки. Освен че Ралица се старае да спазва хранителен режим, тя и тренира ежедневно. Периодът й като състезателка по синхронно плуване си е казал думата и затова е с толкова стегнати форми, но и танцува по цял ден, а когато има време ходи на фитнес и предимно тича на пътечката.

Примерно дневно меню:
Закуска:
плодове и кисело мляко
Обяд: салата от рукола, чери доматчета и пармезан или „Цезар“
Вечеря: пилешко месо или риба на скара