Кои са храните, които те правят още по-зашеметяваща?

Кои са храните, които те правят още по-зашеметяваща?
 

Диетата за красота е създадена от американката Лиза Драйер – лицензиран диетолог, здравен консултант и сътрудник към CNN. Тя дава консултации в своя кабинет в Ню Йорк, където е помогнала на много хора да подобрят здравето си и да нормализират теглото си. Сред тях са телевизионни водещи, политици, модели. Нашумялата в последно време Ким Кардашиян е една от най-запалените привърженички на диетата на Драйер – придържа се към нея вече няколко години. Диетоложката публикува своите възгледи за правилно хранене в редица американски медии, сред които Elle, The New York Times и дори The Wall Street Journal. Нейна е и книгата „Диета на красотата – никога не е било по-вкусно да изглеждаш прекрасно”. Там тя определя десет основни храни, които не само ще ти помогнат да изглеждаш и да се чувстваш прекрасно, но и ще бъдат основен твой съюзник в битката с излишните килограми.
 

undefinedХрана за красота

Всяка една от десетте храни, препоръчани от Драйер, осигурява на тялото ти важни хранителни вещества, изключително нужни на клетките за доброто им функциониране. Според диетоложката, тези храни ще дадат на тялото ти всичко, от което то има нужда, за да изглеждаш здрава, лъчезарна, жизнена и млада. Те ще накарат кожата ти да бъде мека и нежна, косата – гъста и лъскава, погледът ти – бистър и сияещ, а усмивката – неотразима. Лиза Драйер обяснява подробно какво съдържа всяка една от храните и по какъв начин именно тези вещества помагат на организма ти. Нейният съвет е във всяко твое хранене да присъства поне една от тези храни, като в същото време трябва да следиш дневното ти меню да не превишава 1500 калории. Задължителна е и ежедневната консумация на големи количества пресни плодове.
 
С диетата за красота Лиза предлага четириседмично примерно меню, чиито вариации включват повече от сто рецепти. Хранителният план включва 3 основни и две междинни хранения дневно.
 

Препоръчаните храни
 
Списъкът на Лиза Драйер включва следните храни: дива сьомга, нискомаслено кисело мляко, боровинки, киви, сладки картофи, спанак, домати, орехи, черен шоколад, зелен чай, яйчни белтъци, сирене фета, пуешко месо, авокадо, смокини, бадеми, пълнозърнест хляб.
 
 
Примерно дневно менюundefined
 
Закуска: Сладък картоф, две тиквички и фета сирене, запечени на тиган
 
Междинно хранене: Пресни боровинки
 
Обяд: Пуешко печено или задушено, пълнозърнест хляб, кисело мляко, авокадо.
 
Междинно хранене: Печени бадеми, смокини с дресинг от мед и кисело мляко.
 
Вечеря: Дива сьомга с аспержи на пара, печен сладък картоф.

 


Физическа активност
 
Лиза Драйер горещо препоръчва движението и упражненията. Комбинирани с диетата, те помагат за по-лесното изгаряне на калории. Най-подходящи са занимания като танци, йога, пилатес, но можеш да избереш какъвто и да било друг начин да се движиш, стига да ти доставя удоволствие.
 
Като при всяка диета, и тази има както своите плюсове, така и някои минуси.
 

Предимства:

Богат прием на разнообразни и здравословни храни.


Подробни обяснения за начина и механизмите, по които всяка една от тях влияе на организма ти


Подробна информация и разнообразни съвети за това как да изглеждаш още по-красива.


Четириседмично меню с оригинални рецепти
 

Недостатъци: undefined

В менюто не са отбелязани калориите, които поемаш с всяка една от споменатите в него храни


Някои от препоръчаните храни са доста скъпи (сьомга, стриди и др.)


Голяма част от диетолозите отричат напълно някои от предлаганите в тази диета храни.


Красотата е субективна за всеки един човек. Много от практикуващите диетата не намират промяна във външния си вид, освен свалянето на някой и друг килограм.
 

 

Можеш ли да я прилагаш? 

 

Диетата е подходяща за жени, които искат да научат повече за връзката между храненето и външния вид. Ако спазват стриктно диетата, придържат се към специално препоръчаните храни и водят здравословен начин на живот като цяло, те ще забележат осезаемо подобрение в начина по който изглеждат и по който се чувстват.