Луксозният бутик празнува 10 години у нас

След дни бутикът Chopard в София ще отпразнува 10 години от откриването си. С юбилея светобният бранд затвърждава позициите си на марка с върхови постижения, качество, креативност и иновации.

Марката е и пионер в използването на етично добити злато и скъпоценни камъни, стартирайки дългосрочен проект в тази посока през 2013 г. Днес брандът има 157 бутика и 1400 точки на продажба в цял свят.

По повод юбилея на луксозния бранд за часовници и бижута, пристига Каролин Шойфеле – съпрезидент и творчески директор на марката. Известната в светските среди дама идва в България за втори път, след посещението си през 2007 г., когато пристига за откриването на бутика заедно с Ева Херцигова.

Втората визита на Каролин Шойфеле се очаква с нетърпение у нас, тъй като съпрезидентът на Chopard e много успешна бинесдама и талантлив, иновативен дизайнер. Сред успехите й се нареждат колекции като Happy Diamonds, HappySport, Pushkin, Mille Miglia Chronograph и Animal World Collection – специална селекция от 150 различни животни под формата на бижута, по случай 150-годишнината на Chopard.

Силно следени са и появите на бижутата Chopard и техния дизайнер Каролин Шойфеле на фестивала в Кан. Брандът е партньор на блясковото събитие от 1998 г. а от 2007 г. насам представя колекция Red Carpet, посветена специално на червения килим и звездите, минаващи по него.

През 2014 г. Каролин Шойфеле представя Riviera – сърцето на новата колекция Red Carpet. Колието изглежда като бляскав водопад, ограден с орхидеи. Обеците са в същия дизайн и придават завършек на комплекта, а диамантите, използвани в колекцията, са 110 карата – рядко срещан феномен, дори в кралските бижута.

Легендарната награда в Кан – „Златната палма“, също е дело на Каролин, а изработката й представлява много сложен процес, изпълняван от най-добрите бижутерийни майстори. Шойфеле се грижи за изработката на статуетката вече 20 години, а от 2013 г. насам тя се прави от етично добито злато.

Дългосрочният проект на Chopard за етично придобити злато и скъпоценни камъни стартира през 2013 г. и отново е замисъл на Каролин Шойфеле. През същата година е представена и колекцията Green Carpet Challenge, носеща нов смисъл на луксозната бижутерия и основаваща се на принципите на справедливата търговия. През 2015 г. актрисата Марион Котияр работи съвместно по изработката на „зелената“ колекция и я представя отново на фестивала в Кан.